Същия ден ме посети една
млада художничка, беше дошла да ме запознае с работата
си. Казваше се Сандра Хексжтовоян, или нещо подобно, във
всеки случай име, което нямаше да запомня; ако и бях
агент, щях да я посъветвам да се преименува на Сандра
Халидей. Беше съвсем младо
момиче, с панталон и тениска, доста обикновено, с леко
кръгло лице и с къси къдрави коси; беше завършила
художествената академия в Кан. Работела изцяло върху
тялото си, обясни ми тя; погледнах я обезпокоен, докато
отваряше чантата си. Надявах се, че няма да ми покаже
снимки от естетическата хирургия на пръстите на краката
си или нещо от този род, вече бях сърбал такава каша. Но
не, показа ми пощенски картички, които бяха направени по
отпечатъци на котенцето и, потопено в разноцветни бои.
Избрах една тюркоазена и една бледолилава; малко
съжалих, че нямам подръка снимки на члена ми, за да си
ги разменим. Всичко това беше доста мило, но доколкото
си спомнях, Ив Клайн беше правил вече нещо подобно още
преди четирийсет години; щеше да ми е трудно да защитя
проекта и. Разбира се, разбира се, се съгласи тя, на
това можело да се гледа като на упражнение по стил.
След което извади от една картонена опаковка по-сложна
конструкция, състояща се от две колела с различна
големина, свързани с гумена лента; механизмът се
задвижваше с манивела. По лентата имаше малки
пластмасови издатини, повечето във формата на пирамидки.
Завъртях манивелата, прокарах пръст по движещата се
лента и усетих леко, съвсем не неприятно търкане. „Това
са отливки на клитора ми” – обясни момичето; веднага
отдръпнах пръста си. „ Направих снимки с ендоскоп в
момент на ерекция, после записах всичко в компютър. С
програма за 3D
възстанових размерите, моделирах всичко с ray-tracing*,
след което изпратих данните на продукта в завода.” Имах
чувството, че малко прекалява с техническите
съображения. Завъртях отново манивелата, по-скоро
машинално. „Човек изпитва желание да го пипне, нали? –
поде тя със задоволство. – Имах намерение да създам
съпротивление, така че да може да светва и крушка. Какво
мислите за това?” Всъщност бях против, струваше ми се ,
че то би нарушило простотата на концепцията. За
съвременна художничка момичето беше доста симпатично;
изпитах желание да и предложа групов секс, бях сигурен
че ще се разберат с Валери. Но си дадох сметка навреме,
че в моето положение това би могло да се изтълкува като
сексуален тормоз; разгледах обезкуражен отново
механизма. „Знаете – казах аз – че се занимавам предимно
със счетоводната страна на проектите. По отношение на
художествената страна би трябвало да се срещнете с
госпожица Дюпри.” Записах и на една визитка името и
вътрешния номер на Мари-Жан; в края на краищата тя
трябваше да е компетентна в областта на клиторите.
Момичето изглеждаше леко объркано, но ми връчи въпреки
това пакетче с пластмасови пирамидки. „Ще ви оставя
няколко отливки – каза тя, - в завода ми направиха
много.” Благодарих и и я изпратих до служебния вход.
Преди да се разделим, я попитах дали отливките са в
естествен размер. Разбира се, отвърна тя, това било част
от подхода и.
Вечерта разгледах с
внимание клитора на Валери. До тогава не му бях обръщал
особено внимание; когато я галех или ближех, го правех
като част от цялостната схема, бях запомнил положението,
ъглите, ритъма на движенията, които трябваше да
извършвам; сега обаче разглеждах дълго един малък орган,
който туптеше пред очите ми.”Какво правиш?” – ме попита
тя учудена, след като бе седяла пет минути с разтворени
крака. „Това е художествен подход...” – отвърнах и я
близнах, за да успокоя нетърпението и. В отливките на
момичето, естествено, липсваха и вкусът и мирисът; но
иначе имаше прилика, по това не можеше да се спори. След
като приключих с проучването си, аз разтворих с две ръце
котенцето на Валери и започнах да ближа клитора и с леки
и много точни движения на езика си. Дали очакването бе
изострило желанието й? Или по-точните и внимателни
движения от моя страна? Важното е, че тя получи оргазъм
почти веднага. Всъщност, казах си аз, тази Сандра се
оказа доста добър творец; работата и те караше да
погледнеш на света с други очи.
* Проследяване на
лъчите в тригонометрията (англ.)